ЗАМІНА ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.


У відповідність до статті 8 Закону, якщо після покупки товару було виявлено будь-який дефект, товар може бути обміняний або повернутий у наш магазин тільки в 3-х наступних випадках:

якщо прострочений термін використання товару;

якщо дефект взагалі не може бути усунутий;

якщо після усунення, дефект виникає заново і його повторне усунення займає більше 14-ти днів.


ПОРЯДОК ДІЙ ПОКУПЦЯ ПРИ ВИЯВЛЕННЯ ДЕФЕКТУ АБО ЗАКІНЧЕННЯ ДІЇ ТЕРМІНУ ТОВАРУ:


надати товар в інтернет-магазин, який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні.

У разі виявлення товару з вичерпаним терміном дії, інтернет-магазин замінить товар, або в разі відсутності товару для заміни - поверне гроші Покупцеві.

сервісний центр офіційного дистриб'ютора безкоштовно проведе діагностику товару і видасть відповідний висновок.


МОЖЛИВІ 3 ВАРІАНТИ ВИСНОВКІВ:


Про те, що товар має механічні пошкодження - у такому випадку дія гарантії припиняється, і товар не можна обміняти або повернути.

Про те, що товар не має механічних пошкоджень і підлягає гарантійному ремонту. В такому випадку сервісний центр приймає товар на гарантійний ремонт.

Про те, що товар не має механічних пошкоджень і не підлягає ремонту.

У такому випадку інтернет-магазин робить заміну товару або за відсутності товару для заміни, повертає гроші Покупцеві.


ПОВЕРНЕННЯ АБО ЗАМІНА ТОВАРІВ ПРОВОДИТЬСЯ ТІЛЬКИ В ТОМУ ВИПАДКУ, ЯКЩО ВИКОНУЮТЬСЯ ТАКІ ВИМОГИ:


присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку);

товарний вигляд збережений - тобто залишилися заводська упаковка, всі ярлики, наклейки і інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді;

товар не був у використанні;

в разі заміни простроченого товару - залишилася цілісною (не розкрита) заводська упаковка і залишилися цілими заводські пломбувальні ярлики і наклейки.


ГАРАНТІЙНИЙ РЕМОНТ, ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ.


У відповідності до статті 9 Закону України, товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів з дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку)

товарний вигляд збережений - тобто залишилися цілими заводська упаковка, всі ярлики, наклейки і інші пренадлеженості товару в незмінному вигляді;

товар не був у використанні.


Сервісні центри:

«Медіко» ( ТМ Paramed )

м. Дніпро

тел.: 067-565-95-93 Дмитро

ТМ Longevita

тел.: 099-007-50-50 Олексій

ТМ Microlife

м. Житомир, вул. Київська, 56

тел.: 067-766-72-59

ТМ LD

м. Київ, бульвар В. Гавела, буд 8

Н\П № 6

тел.: 067-298-27-15; (044) 454-11-98

ТМ Omron

м. Київ

тел.: 067-305-22-13


Якщо буде необхідність передати прилад на сервіс – ФОП Рачинський М. М

м. Київ, відділення № 19

Отримувач: ФОП Рачинський Максим Миколайович

Код ЄДРПУО 2842501033

Тел.: 067-305-22-13


ПОРЯДОК ДІЙ ПОКУПЦЯ ПРИ БАЖАННЯ ОБМІНЯТИ АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ:

надати товар в наш магазин, який передасть його для діагностики в сервісний центр офіційного дистриб'ютора товарів в Україні.

сервісний центр безкоштовно зробить діагностику товару і видасть відповідний висновок.


У тому випадку, якщо сервісний центр визначить, що товар не був у користуванні, і були дотримані всі вимоги статті 9 Закону України, товар може бути замінений або повернутий. Від рішення сервісного центру залежить, яка стаття Закону (8 або 9) застосовується до даного товару в даному конкретному випадку. Інтернет-магазин  проводить обмін товарів і повернення грошей за повернені товари в суворій відповідності з Законом.


Модули для OpencartМодули для Опенкарт 2.x - 3.x